Hevesinizi kırmak istemem ama kalıcı bir uyku eğitimi verdiğinizi sanmıyorum. Özellikle 4.ay atağı çok kötü oluyor. Diş dönemi vs derken düzen bozuluyor. Size naçizane tavsiyem eğitim vermek değilde rutin oluşturmaya çalışın. Bu yaz uğraşın kışa rahat olursunuz,