Ne yaparsam yapayım dokundurmuyor ağlıyor
Rahel doktora götür belki ağrıyor olabilir
Acaba anormal mi
Rahel yardim
Bir doktoramı götürsen belki önemli bir şeydir?
Alla alla ilk defa duydum bir doktorunuza danışın bence
kahvekolikk sürekli ağrımaz ki hep öyle doktor bisey yok dedi ama nedn bilmiyorum
Rahel doktor dokunduğunda da ağladı mı ?
kahvekolikk hyr