Benanneyimanne Kuzeybabyy gecen hafta doktorumuz soyledı 1 ay calpol dolven 2 ay ve oda sıcaklıgında durması gerekıyor
Kuzeybabyy [silindi] benımde dolabı açınca birden şurubu gördüm aklıma geldi birinci ve ikinci ay aşısında kullanmıştım şimdi dört aylık ateşi çıkarsa yeni alırım
GoGirl [silindi] doktorumuz 1 ay sonra verme dedi.ben de buyuk oglumda verdigim oluyordu 1 ay snr ama simdi ogrenince vermiyorum
Kuzeybabyy Pinkbery ben en son ikinci ay aşısında kullanmıştım birinci ay aşısında almıştık. O zaman atayım bende dört aylık aşısında ateşi çıkarsa alırım
bozobeydrk Kuzeybabyy kuzenim bana 2 paket alıp her zaman beklet demişti. Üzerine açılma tarihini yazıyorum. 1 ayı geçince kullanmıyorum.
Pinkbery Kuzeybabyy aynen oylr yapın.keske kucuk olsa kutusu valla bi actıgımızı bikere kullanıyoruz sonra cop oluyo. Mecbur ikitane alıyorum her seferinde.
Kuzeybabyy 01_10-2020 üstünde buzdolabına koymayın yazıyor eğer oda sıcaklığo 25 üstüyse koyun yazıyor
Benanneyimanne 01_10-2020 25 derece altında oda ısısında serın yerde durması gerekıyor mutfak dolabında zaten golge karanlık o derece aşması bıraz zor aşırı sıcak olmadıgı surece
[silindi] Kuzeybabyy ama hiç bişiy olmadı yada ben fark etmedim belki 3 ayı aşmış olanı bile kullandım bi doktoruma sorayım
Kuzeybabyy bozobeydrk teşekkür ediyorum bende öyle yapayım çok kullanılmayan bir şey olduğu için açılma tarihi unutulabilir