minikoalam Kevgire döndü kızım 3 iğne 5 aşı Bacakları şişti yürüyemiyor oturamıyor uyuyamıyor öyle ağrısı var ki meme bile ememiyor ayağı bana temas ediyor diye napacağımı şaşırdım Niye bütün aşıları tek seferde yapmak zorundalar ki sanki 🙄
Yorgun-ana Yaaa bizimde var of çok korkuyorum doktor bi tanesini 11 ayda yapalım demişti erteledim şimdi bir yaşa 1 hafta kaldı hiç gidesim yok
minikoalam Yorgun-ana Valla diğer aşılarda böyle zorlanmadık hiç. Menenjit bile sadece hafif ateş yapmış ertesi güne iyileşmişti. Ağrı çok yaptı bu sefer
minikoalam prensesannesi4 Su çiçeği, KKK, KPA olduk. Haftaya menenjit 2. Dozu var ama erteledim artık mahvoldu çoçuğum
Yorgun-ana minikoalam menenjit özel dimi ya ben yaptırmayacağım menenjit özelleri yaptırmıyorum aslında özel sağlık sigortası var ama ne bileyim zaten pek aşı yanlısı değilim devlet aşılarını yaptırıyorum
minikoalam Yorgun-ana Özel evet. Yani diğerleri bi yana menenjit bir yana gerekirse devlet aşıları şöyle dursun yine menenjiti yaptırırdım. Tercih meselesi
minikoalam Yorgun-ana menenjit aşısına doktorunuzla ortak karar verebilirsiniz bexsero olarak 3 doz şeklinde ya da nimemrix olarak tek doz yapılabiliyor sanırım adınıda doğrı yazdımmı emin değilim :) biz 3 doz şeklinde karar verdik 10-12-14. aylarda vurulacak. 2 dozunu yaptıracağız gelecek hafta
Yorgun-ana minikoalam anladım teşekkür ederim bilgilendirme için doktorum 10 ayda söylemişti ama ben hayır demiştim tekrar bi araştırsam iyi olur 👌