Kbrasahiinn06 Bebeğim 10 aylık ve biz 2 numarasını kullanıyorduk eşim yanlışlıkla 3 numarasını almış 1-3 yaş olan bir şey olur mu acaba sonuçta 2 ay var 1 yaşına
elifle Kbrasahiinn06 Aynı şeyi bende yaşadım ikizlerimden birini tok tutmadı hemde 11. Aydi.Su gibi içip durdu,ama tükettik tabi mecvuren açıldı çünkü.
Eliftoprak44 Kbrasahiinn06 o kalsın bence. Tarihi geçmez zaten iki ay sonra kullanır onuda. İki numara alın tekrar