Zeynom33 sakinnn olmalısın. Herhangi bir sıkıntı görmedim anlattiginizda. O an guzursuzdur ve o hareketi yapmak istemiyordur. Bahsettiğiniz hareketi benim bebeğinde sıklıkla yapar, ama bazen keyfi yoktur yapmaz. Bu normal bir durum ki zaten doktor da bakmış hicbir sorun olmadığı ortada