Doğum yapalı 3 ay oldu ama hamileliğimi çok özlüyorum. Hatta doğumdan sonraki ilk haftalarda ağladığım bile oldu, evet bebeğim kucağımda çok mutluyum bu anları da hiçbir şeye değişmem ama karnımdaki hallerini o kadar çok özledim ki, elimi karnıma koydugumda tepki vermesi pit pit vurması çok güzeldi. Özellikle sabahları uyandığımda bir süre karnımla oynardım mesela. Biliyorum saçma geliyor bana da ama bu hissiyatı yenemiyorum. Sizlerde de böyle bir şey olmuş muydu normal mi acaba?