Kızlar 22 günlük bebeğim var hergün muhakkak ağlar. Bazı geceleri hiç uyutmaz gazı oluyor sancısı oluyor. Yenidoğanlar böyle sürekli ağlarlar mı. Uykusundan hep ağlayarak mı uyanırlar 🙄 artık sadece benim bebeğim çok ağlıyormuş gibi geliyor anneme soruyorum bir bebek bu kadar ağlar mı diye. Yenidoğanları ben hep uyurken görmüştüm öyle sanıyordum 😢