Bebegımı emziriyorm bazen de ek olarak günde 1 kez mama da verıyorum bebegım suan 21 günlük bugun mama kutusunda 3 hafta ıcınde kullanınız yazıyodu sma marka mama kullanıyodum 3 haftadan sonra kullanılmaz mı surekli kullanmadıgım ıcın daha kutusunda cok var mama kullanan anneler yardım eder misinlz?