Derdimi seveyim…🤭Kuaför annelerim bana bir el atın🙏🏻 18 yaşımda başladı beyazlamaya saçlarım giderek arttı haliyle epey çoklar. Zamanında boyattım sonra eşim boyadı son zamanlarda da ben. Rutin boyadığım bir renk yok bazen kızıllar bazen kahve tonları ne eserse… şimdilerde taktım ombreye🤭 kuaföre gidemem ama çünkü ben pazara gitmiş insan değilim covit başladığından beri.
Ne dersiniz kendim yapabilir miyim açıcı falan sürsem uçlara olur mu?
Yoksa hiç elleme deli misin mi dersiniz🤭