assd15 Hemen üstünü değişip uzun kollu ve pijama giydirdim ve ince bi yelek giydirdim.Uyudu şimdi üstünde ince bi örtü var ama hala soğuk başka napabilirm ? Kalın bişey mi örtsem acaba
sevdam4721 assd15 izmirde yaşıyoruz dışarısı sıcak olduğu halde evler serın kalın batanıye serıyırum zıbın üst alt 2 çorap gydryorum
Prens0205 assd15 izmirdeyim hala içine zıbın üstüne uzun kollu çorap giydiriyorum biraz ince giydirsem hemen soğuyor vücudu
Aselinannesi0655 Sıcak su yapıp ayagına koy mis gibi ama yakma ayagını ılık olsun ına yeter bişeyin üzerinden koy birebir degdirme ben hep yaparım 2 aylık bebegim
assd15 sevdam4721 Prens0205 Adana dayım sıcak normalde kısa kol, şort giydiriyorum problem olmuyor ama bugün böyle oldu banyo yaptı diye sanırım