Merhabalar🌸
3 ay 24 günlüğüz ve 4.sıçramadayız sürekli ağlama sürekli bağırma durumlarımız mevcut gündüz kısa uykulardan uyanarak gece bağırarak baya kendini kaybedecek şekilde uyandı aklımız gitti o derece neler yaptınız bu süreçte var mı tavsiyeniz geçene kadar☹️