Merhaba kızlar bugün kehribar bileklik aldım 22 günlük kızım var sarılık maalesef ki en hızlı şekilde iyileşmesi için çabalıyorum bol bol emziriyorum sütüm az geldiği içinde saat başı 30 ml mama veriyorum kehribar bileklikte iyi gelir mi acaba buğday aldım bugünde buğday suyu içeceğim toksinlere iyi geliyormuş sütümdeki buğday suyundan yararlanacak kızımda doktoruma danışıp elimden geleni yapıyorum ışıkta uyutmana gerek yok dedi bu virüstede güneşe çıkartamıyorum evimde güneş almıyor 😔 sizin önerileriniz var mı ?