Grlnl sarılık süreci geçene kadar ilk 4 hafta 2buçuk saati geçirmiyodum uyandırıyodum zaten kendide çok uyuyan bi bebek değildi ağlayarak kalkıyodu şimdi 50 günlük olucak doktorum gece 4 5 saat uyuyabilirz kaldırmayalım dedi ama ama kendisi en fazla 3 buçuk saat uyuyo zaten birde gazlo bebekler rahatsızlık duydukları için uyumuyolar bugun abartısız tüm gün ağladı mesela 2 defa yarım saat bir kerede 1 saat uyudu, her döneminde bebek bakmak çok zor..