Normal canım benimkide öyle idi sürekli aranıyordu hep emmek istiyordu sabır la emzirmen gerekiyor şimdi 2,5 aylık her meme verdiğimde emmiyo istemiyor bende ilk hallerine sürekli emzirmeye alıştığım için şimdi tuhaf geliyo niye emmiyo diye dertleniyorum geçiyor yani tadını çıkar😁 ne isterlerse onu yapıyoruz😍