Kızlar bebeğime 4aylık aşısı yaptırmaya gittim ve kan ilacı da verdi hemşiremiz. Ve araştırayım dedim ilacı ve içersinde paraben varmış bugün 1 defa verdim ve verdikten 1 saat sonra çocuğum çok ağladı aşıdan mı bilmiyorum ama aşıyıda saat 10da olmuştu ilacı verdiğimde saat 1 buçuktu anlam veremedim sizce ilaç gaz mı yaptı yoksa aşıdan mı😣hangi kan ilacını kullanıyosunız sizler?