Minisinannesiii bol su iç biraz uyu dinlen gelir canım üzme kendini. Bazen elinle sıkarsan gelmiyor ancak bebek emince geliyor. Ayrıca ilk zamanlar olan sertlik bir süre sonra olmuyor. Bende de aynı durum oldu ama hala emziriyorum, aylık kılo artışında da sorun yok. Bebegım 6,5 aylık şuan. Canını sıkma. Komposto falan varsa içebilirsin.