Zeyk benim kızım 2-5. Ay arası her ağladığında öyle oluyordu morarıp bayıldığı bile oldu kansızlık var mı diye bakıldı nörolojik bi problem olup olmadığına bakıldı sonuçlar temiz çıkınca sinirden olduğu anlaşıldı🤭 yüzüne üflerseniz katılmaya başldığı anda hemen kendine gelir eğer o anı kaçırmışsanız morarmaya başlamışsa da su çarpın yüzüne. Bize doktor öyle söylemişti