ANNEBALIIII Kızlar iki gündür aşırı derecede meme reddi yaşıyoruz. Hayır memeden başka bir beslenme kaynağı da yokki diyeyim acaba mama mı istiyor. Emmediği için sütüm azaldı. Kendisi de aç 😢çaresiz kaldım
Linaninannesiii ANNEBALIIII bende biberonla eski sağdığım sütü vereyğm doymuyo mu acaba dedim o da biberona ilk defa görmğş gibi bu ne der gibi baktı yüzüme emmedi😪
Linaninannesiii ANNEBALIIII benimki 3,5 aylık ilk başlarda 2 saatte bir açıkırken başlardı bağıra bağıra ağlamaya diğer odadadan koşa koşa gelirdim emince susardı😂 o yüzden sordum aç bebek ağlar diye
Linaninannesiii ANNEBALIIII şimdi acıkınca önce elini emiyo emiyo ben hemen alıyorum yine 2 saatte bir acıkıyo emziriyorum
Ferisss 😊 şimdi linclenexeğimi bilerek kendi deneyip başarılı olduğum şeyi yazayım memenin ucuna biraz şekerli su sürdüm ağzına aldırmayı başarıncada birkaç damla damlattım 3 4 denemede başardımm artık öyle bir sorunumuz yok