NilDurum 9 gün oldu Doğum yapalı bebeğim küvezde böbreklerinin az çalıştığını düşünüyorlar iki böbrek ye de kist var ve kreatinin seviyesi yüksek çıkıyor bu durumu yaşayıp düzelen arkadaşlar varmı
Aysegulisaa54 NilDurum benım oğlumdada böbrek büyümesi var sizin dogumdamı belli oldu anne karnındamı
Seven Aysegulisaa54 merhaba canım geçmiş olsun benim oğlum da böbrek büyümesi var sizde durumlar ne bilgi verebilirmisin ameliyat olmasından çok Korkuyorum 🙂