Kızlar ilk ay hem süt hem mama verdim. 3 aydır sadece süt alıyordu. Bikaç gündür ağlıyor mememde süt bitince. Biberon uzattım ilk defa biberon görmüş gibi böyle nasıl emildiğini bilmiyor gibi baktı bu ne gibi yanyan. Kaşıkla vereyğm dedim onuda yutkunmadı. Yutkunmayı mi bilmiyormacaba? 4 aylık olcak yakında.