Merhaba uyku sorununu çözebilen proflar ve benim gibi uğraşıp didinenler.
Ritüel oluşturun ki bebeğiniz uykuya geçişi anlasın her şey çok kolay olsun bıdı bıdı bir sürü şey okuduk. Ben nerede yanlış yapıyorum???
Akşam uykusuna geçmeden önce babasının kucağında oluyor. Altını değiştiriyoruz hadi uyku vakti yatıp dinlenelim uyuyup uyanalım büyüyelim vs tatlı tatlı söylüyorum. Camın önüne geçiyoruz kuşuna börtü böceğine iyi geceler diliyoruz. Yatağa yöneliyoruz başlıyor ağlamalar. Babası iyi geceler öpücüğünü veriyor bende öpüyorum ağlama yükseliyor sonra kafayı yeme saatleri başlıyor.
Nerde yanlış yaptım ne yapmalıyım Allah aşkına bilen söylesin her akşam saç baş yoluyorum. 4 ay 25 günlük.