Derin36 Merhaba bayanlar idrar tahlilinde protein kaçağı varmış. Bu ciddi birsey mi İnternette okudum ama orada çok daha korkutucu şeyler yazdığı için buradan sormak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.
Katya Derin36 hamile misiniz? Hamileyseniz sorun olur. İdrarda protein kaçağı varda mutlaka tansiyon kontrolü yapın. Gebelik zehirlenmesi yani preeklampsi oluyor. Ben 33. Haftada bu nedenle doğum yaptım.
Ultraslan40 Derin36 Maalesef internette yazanlar doğru, sıkı diyet sıfır tuz ve ciddi tansiyon takibi ile Allah’ın izniyle sorun yaşamazsınız inşallah. Bir de sıkı doktor takibi.
Ultraslan40 Derin36 hamileyseniz geçiyor, değilseniz sıkı takip ve tedaviyle bitebilir. Ama internette yazılanlar hamile olanlar iÇin. Onlar daha çok tehlikeli.
Derin36 Derin36 nefrolojiye gitmem gerekiyor muş randevu alabilirsem gideceğim ama dahiliye yönlendiriyor muş galiba
B30 Derin36 merhaba ben de bugün idrar tahlili yaptırdım ve ben de de protein kaçağı cıktı aynı zamanda keton da pozitif nefrelojiye gittniz mi ? Benim de 7 aylık bebeğim var
Derin36 B30 dahiliye ye gittim tekrar tahlil istedi orda birsey çıkmadı ultrason çekildim ondada çıkmadı birşey