1ikizannesi Merhaba o aylarda ben ikisini de kundaklayıp yastığa koyuyordum hafif dik duruyorlardı yani, karşılarında oturup ikisine de aynı anda biberon veriyordum. İlk bitiren demlenirken öbürünün bitirmesini bekliyordum. Sonra o da bitirince ilkinin gazını sonra diğerinin gazını alıyordum.
Bir süre sonra, kanepede soluma küçük minder koymaya başladım, birisini ayağıma koyardım, ses çıkarttıkça sallardım. Diğerini de kucağıma alıp soluma koyduğum yastığın da desteği ile öyle beslerdim. Onun işi bitince diğerine geçerdim. 4 aya kadar da böyle yaptım