Merhaba biz de daha bebek doğmadan indirim zamanı denk gelmişti öyle almıştık. Henüz kullanmadık bebeğim 3 aylık ama kaliteli ve kullanışlı bir ürün gibi duruyor. Bir çok yerde çok fazla olumlu yorum var ben de yorumlar iyi diye aldım. İnşallah memnun kalırız, sizin bebiş de güle güle kullansın ☺️☺️