Ipegim Selam anneler bexsero 1. Dozumuzu olduk 25 aylık kızım, şuan hafif ateş başladı calpol verdim bir de bacağı acıyor sizde durumlar nasıl ilerdi tamamen ne zaman geçer?
Nohutannesi Ipegim çok küçükken oldu bebeğim. 3 aylıktı bacağı ağırdaysa bile anlamadık yani. Ama huzursuzluk hali iki gün sürdü biz de
snyck Ipegim bizimkide 25 aylık daha hic menenjit yaptırmadık merak esiyordum 2 yaş sonrası olur mu diye nimenrix de baxero da tek doz mu oluyor 2 yaş sonrası
Ipegim snyck oluyor canım menectralar 2 yaştan sonra 1 doz, bexsero 2 doz oluyo doktorumuz 10 yaşa kadar yaptırılabilir dedi