2 gündür 13 aylik bebegimin dusmeyen atesi var doktora götürdük bütün tahliller normal bogaz enfeksiyonu yok kan idrar hersey temiz 40 a yakin atesi var ates düşürücüler ile anca düşüyor oda belli bir saat sürekli ılık su ile dus aldiriyoruz doktor bile anlam veremedi ustten 4 diş atiyor en son care o olabilir ama 72 saate kadar boyle devam ederse yatis yapmamız gerekecek ateş düşürücü daha fazla verilmez diye dişte en fazla atesi kaç gördünüz??