Egehaninannesi bende alıştırmak istemiyorum aslında sallamaya.GündüZleri yarom saat uyuyan çocuk bugün hamakta iki buçuk saat uyuyunca alsammı diye düşündüm.Aslında gamaktada sallamadık öyle bir salladık uyudu açık havadanmı yoksa hamaktanmu bilemedim