Kuzey06 Bebeğim 3 aylık ve gece uykusuna sabah 7 de dalıyor. Doktorumuz çevirmen lazım dedi. Gündüzleri uyandır dedi fakat uyandıramıyorum. Sizler nasıl bir yol izlediniz? Hala gece ile gündüzü ayırt edemiyor.