Ya kızlar kafama çok takılıyor da oğlum zaten üç altı yüz doğdu hep boyu da kilosu da biraz önden gitti şu an on üç kilo on üç aylık olacak. Sanki karnı şiş gibi herhangi bir problemi yok doğru düzgün bir şey yediği de yok ( diş dönemi iştahsızlığa var ) ve emiyor. Bu zamana kadar her ay doktora gittik bir şey söylemedi bununla ilgili ama hiç ultrason falan da çekilmedi şimdiye kadar. Göbekli mi yani yoksa acaba bu bir sıkıntı mı bunun için doktora götürmeli miyim ?