Kızlar nasıl kullanıyorsunuz oglum gunler dır cok huysuz bugun aldım dırek içindeki paketi agzına döküp elımle masaj yapıyorm damagına diş yerıne gercekden granül denmi bugun uslumu olası geldı bılmıyorm kendı halınde oynadı nay nay dıye bır şey cıkarmıs sureklı sevinclı bır ses tonu ile nay nay dıye dıye dolastı evde😅😅 galıba şükür kurtuldum agrıdan dıye şarkı yaptı kendıne cocugum 😃 kullanıp memnun kalanlar varmı kızlar dogru kullanıyorm deglmı agzına dökünce yarısını hemen yıyo