Mirac_bbk NukleerBaslikliKiz ya hemde nasıl birde 2 yaş sendromu ekleniyor 🤦🏻♀️ Sürekli inatlaşma yapma etme dediğimiz ne varsa yapıyor sürekli mızmızlanıyor dışarı çıkarsak elimizden asla tutmaz bizi bırakıp olabildiğince kaçıyor 😂 birşeyleri kırmak dökmek yırtmak 😂 severek gediği şeyleri bile yemek istemiyor sürekli ABur cubur istiyor vermediğimiz için dahada hırçınlaşıyor 🤧 altını değitirtmez asla aklıma gelenler 🤷🏼♀️
Fureya Zelisblt hayatta kimseyi kıskanmam, çocuğu kendi kendine oynayan analar hariç😅 var mıdır bunun bir yolu yoksa allahın sevdiği kulu musunuz ☺️
Mom987 NukleerBaslikliKiz 2 yaş 27 aylık çok acayip hiç durmuyor lafta yetiştiriyor artık 😂okula vermek istiyorum ama 3 yaş öncesi alan yok yaşadığım yerde
sekerparem18 bir umut postlara girdim bakmaya bizde 3 yaşına girdik yaptığı yaramazlıklara bişey demiyorum ama arkadaşlarına zarar veriyo nasıl bir yol izlemem lazım çok yoruldum bir çözümü olan varmı