Zynp0101 Arkadaşlar araştırmalarım sonucu ikisi arasında kaldım diamond çiftli veya lansinoh tekli. Hangisini önerirsiniz ?
Betim Zynp0101 9 aydır lansinoh tekli elektrikli kullanıyorum ama son 1 aydır çekim gücü azaldı sanki
GiybetReis Zynp0101 bu söylediklerinizin dışında belki bakmak istersiniz , tavsiyede bulunmak istedim. baby plusın tekli aldım aşırı memnun kaldım.
Hismom Betim süt damlaran yerde beyaz plastik bir parçası var o zaman aşımında gevşiyor eczaneden yenisini alın 🙏🏻 Makineye hiç bişe olmaz o plastikten dolayı vakumlamıyordur 🙏🏻😍
Deletedmom5284 Lansinoh tekli elektrikli 7 8 ay kullandım benden önce 2 arkadaşıma daha verdim kullansınlar diye hala taş gibi
Yarenayaz07 GiybetReis bende de aynısı var ama ben sağamıyorum acaba nasıl kullanıyorsunuz çok fazla süt çıkmıyor elle sağınca daha çok geliyor
GiybetReis Yarenayaz07 elle sağmayı hiç denemedim açıkçası. Artık emzirmiyorum ama sağarken memnundum