Gözünüzü korkutmak gibi olmasın ama 1 yaştan sonra biraz daha şiddetleniyor bu durum, bu biraz da konuşamıyor olmalarından kaynaklanıyor. Ağlamaya başlayınca ‘şimdi sakin olalım sen su mu istiyorsun bak bunun adı su’ gibi söylemlerle halletmeye çalışıyorum ☺️ Her zaman işe yaramıyor bazen daha şiddetli ağlıyor ama en azından çoğu zaman günü kurtarıyoruz