Gizemabc benim oğlum 8.5 aylık 4 üst 2 alt 6 tane dişi var ama dediğiniz gibi gelişim bireyseldir kesinlikle dert etmeyin. Oğlumla aynı zaman doğan 3 arkadaşım var birinin henüz hiç dişi yok birinin ilk dişi anca patlamış henüz çıkmamış bir diğerinin de 7 tane var bu kadar da değişken yani bebişlerin herşeyleri farklı 😊