Kizim 17 aylik 4 ust 2 alt sadece 6 disi var. Gelisim bireyseldir biliyorum evet; ama sanki gec kaldi gibi geldi. Ve son 3 aydir hic disi cikmadi. Yakin zamanda kontrol icin doktora da gidecegim; ancak oncesinde size danismak istedim. Sizin bebekler kac aylik kac disleei var, ozellikle kizimla yasit bebeklerin durumunu merak ediyorum