Balogluum Merhaba daha önce aynı yerlerde oldu kortizonlu kren kullandık geçti ama tekrarladı ve büyüyor serpiliyor da çok nemlendirici denedim hiçbiri ile yaramadı başına gelen çözüm bulan Varmı ? https://imgyukle.com/i/OqJKZM https://imgyukle.com/i/OqJ1Dy https://imgyukle.com/i/OqJzxp https://imgyukle.com/i/OqJmw6
Sumeyraas Balogluum benim oğlumda da var. Doktor egzama dedi. Cildi tahriş olunca oluyor genelde. Kortizonlu krem kullandırmadı bana. Coresatin diye bir krem yazdı pembe yazılı olanı. 3 hafta kullanabilirsin dedi. Uzun sürüyor ama geçiyor
Gulsenck Balogluum benimkinde aynı bugün doktora sordum bebeğinizin cildi kuru ve yumuşatıcılar elbisede kalan deterjanlar yapar dedi
Esraayz23 Balogluum aynısı benim kızımda var götürdüm doktor egzama dedi travazol merhem verdi onu kullandık geçti
Balogluum Sumeyraas bakayım kreme bende mecburiyetten bir kere kullandık birdaha kullanmak istemiyorum 😪