sevgikzm Kızlar 6. Aydan sonra biner diye hoppala almıştık, erkek bebekler binmez hoppalaya diyor kayınvalidem sakıncası varmış, 8-9 aydan sonra bindirilir diyor. Var mı bu yönde bir bilgisi olan sakıncası olur mu?
Ogulcan sevgikzm biz 6.5 aylıkken kullandırmaya başladık canım 5 dk tutuyoruz günde 3 kere bindiriyoruz bizim doktorumuz önermiyordu biz aldık canım