Aycan5454 Merhaba güzel anneler ☺️ Kızım 3 ay 23 günlük doğduğu günden beridir sadece sol göğsümü emiyor sağ göğsümü hiç emmiyor 🙄 mama da içmiyor sorum şu kendim evde yoğurt yapsam biraz versem sütüme takviye olarak sizce olur mu tecrübeli anneler
bozobeydrk Aycan5454 kilo alımı nasıl? En zorunlu durumlarda 4 aylıkken ek gıdaya başlanıyor ama kilo alımı iyiyse çocuğun sindirim sistemini boşuna zorlamayın derim.
Aycan5454 bozobeydrk 3 ay kontrolünde sağlık ocağına gittiğimiz de kilosu 7 idi ebe kilosu gayet iyi demişti doktor kontrolüne götürmüyorum korona dan dolayı korkuyorum birşey olur diye
bozobeydrk Aycan5454 kilosu iyiyse başlatmayın erken çünkü. Zaten 4. Aydan sonra ayda 500 gram alması yeterliymiş.