Kızlar çocuklarımıza temiz bir gelecek bırakmak için el ele olalım ne dersiniz? Sıvıyağlarınızı atık olarak biriktirir misiniz mesela? O kadar çok zararlı ki 🤷♀️ Bildiğiniz petrol türevi bir maddeye dönüşüyor durdukça. (Bu atık yağlar kanalizasyona döküldüğü zaman su yüzeyini kaplar ve bu su sistemine zarar verir, güneş ışığını engeller ve havadan suya oksijen transferini önler. Zamanla sudaki oksijenin tükenmesini hızlandırır.)
Sadece atık yağ olarak değil; cam, plastik, metal ve kağıt gibi diğer maddelerin de çevreye zararları ortada. Bazı Migros’larda atık toplama kutuları mevcut. Daha önceden oraya bırakıyordum ancak bunu bir düzene oturtmamıştım yani çöpe attığım ürünler de oluyordu. Artık düzene oturtmaya karar verdim ve geri dönüşüm için çevreye yeniden kazandırmaya karar verdim. Sizler böyle şeyler yapıyor musunuz? Yapıyorsanız nerelere veriyorsunuz ? Yapmıyorsanız hep birlikte yeni bir adımla bu geri dönüşüme (çocuklarımız ve doğamız için) başlayabiliriz . 🤗