Ernesliii Kizlar 4 aylik oglum var. Bugun sağlık ocaginda ki hemşire bu demir ilacindan verdi gunde 1 damla dedi. Sizlerde kullaniyor musunuz bebekte kabızlık yapa bilir dedi endişelendim. Sizler de 4 aylikken mi başladınız. Teşekkür ederim şimdiden ☺
seyma_YA Ernesliii Bizede verdiler doktorumuz farklı kan damlası yazdı ferrum kulanıyorum ben kilo başına 1 damla benim kızım 7 kilo 7 damla olarak veriyorum genelde sağlık ocağının verdiğini kullanmayın diyorlar o yüzden bizim doktorumuz farkı damla yazdı
turansmom Ernesliii Bizde alerji+kabızlık+kusma yaptı. İcerisinde paraben var zaten, ferro sanol kullanıyoruz🌸
Sedonay Ocena microfer kullanıyorum sağlık ocağının verdiğinde oğlumda kabızlık karın ağrısı kusma yaptı içeriği hiç temiz değil ben ve çoğu anne içeriği daha temiz demir ilacı alıyoruz ben ocean microfer kullanıyorum gayette memnunum sanada öneririm
Laviniaa Ernesliii her bebek farklıdır.bizde birşey yapmadı.denemeden bilemezsiniz.ayrıca farklı demir ilaçlarıda var eğer tedirgin oluyorsanız doktorunuza danışın derim.
Minikcasper01 Ernesliii bende vegaferon diye kullandım kusma yaptı alışana kadar olur belki diye devam ettim bi iki gün düzeldi gene başladı bende ocean microfer aldım bugün bunu kullanıcam. Diğeri içinse 4 damla dediler.
AylinAlaz Ernesliii kesınlıkle kulanmamanızı tavsıye edeeım. Icınde paraben var. Ocean marka kullanıyoruz bız 4 damla ıcerıgı temız. O yuzden sızde bence onu kullanmayın
Ernesliii AylinAlaz kendi doktoruna götüreceğim bende nedense içim almadi bi turlu . Çok teşekkür ederim