ecrinaselin_annesi Anneler bebekleriniz için 1 yaş hatırası kalsın diye resim çektirdiniz mi yada albüm tarzı şeyler filan
birboncukannesiiii ecrinaselin_annesi ben fotoğrafçıya gitmek istiyorum. pasta patlatma yaptırmak istiyorm:)
Babybloom ecrinaselin_annesi kendi evimde bir setup kurup, önüne pasta koydum. Ve fotoğraflarını çektim❤️çok da güzel olmuştu. He rşey ev yapımıydı, beni çok mutlu etmişti.
Mom980 ecrinaselin_annesi 1 yaş ve 2 yaş çekimi yaptık biz , hepsi birer anı 🥰 albüm yaptırmadım gereksiz geliyor bana her yaş için albüm , ama çıktılarını aldım
birboncukannesiiii ecrinaselin_annesi çocuğun önüne pasta konuluyo ve o pastaya saldırıyo 😂😂 o anın fotoları çekiliyo
ecrinaselin_annesi Mom980 Albüm dediğim resimleri çektirip çıktılarını alıp da albümde saklamak gibi düşünün 😊 stüdyo çekimi mi yaptırdınız