Tkn Kizlar bebeğim 4. Ayina girecek dik tuttumuzda beli dik durmuyor yanı eğilimli beli bana göre normal daha küçük ama kayinvalidem sürekli bana kanbur kalacak bu çocuk deyip duruyor bende sıkıntı yapıyorum kendime
bhrcpt Tkn Ayyy bu kayınvalideler 😂 Normal tabi daha 4 aylık nasıl dik dursun ki. Bilime aykırı bi kere.
Duriskonunannesiii Tkn çok normal o aylarda uzun süre oturur pozisyonda tutmamanız lazım zaten o zaman kamburlaşır 5-6 ay arasında destekli oturtmak en doğrusu zaten çocuk postüründen belli ediyor destekli oturmaya hazır oluşunu
Duriskonunannesiii Tkn bu etraftaki insanlar istiyor ki 7 aylık bebek yürüsün anlamadım kendi çocukları çok mu ileri zeka da herşeyi hemen yapabilmişler bu çevredekilerin hayır yapmışsalar da nolmuş yetişkinlikte pek bir şeyin farkını göremedim 😬
Tortilla Tkn kaynanan 4aylık bebekten seda sayan gıbı durmasınımı beklıyor🥴 te Allahım ya takmakafana daha kucuk bebegın