ikimeyvemm Ozi12345 benim bildiğim bıngildak şiştiği zaman iyi deil diyolar ,belki daha oncedende kemik yapisi öyleydi siz fark etmediniz gönlunuzu ferah tutun inslh bişiy yoktur ,ama yinede içiniz rahat olsun diye bir doktora gösterin isterseniz