pandemibebegi Kızlar bu aralar bebeğimi nasıl giydireceğimi inanın bilmiyorum. Çok kafam karışık. Bebeğim 6 aylık. Aydın’da yaşıyorum. Evin içi 26 27 derece oluyor. Dışarısı da bir hayli sıcak. Ama ben bebeğime uzun kollu altına uzun giydirince terliyor. Bu sefer kısa kollu kapri tarzı giydiriyorum o zaman da kolları bacakları buz gibi oluyor. 😳 Bu aralar da çok öksürmeye başladı çok korkuyorum onu hasta ettim diye off . Siz nasıl yapıyorsunuz bu işi
Reyna pandemibebegi kısa kollu şort gibi boyu olan tulumlardan giydiriyorum içine de bir tane zıbın sıfır kollu o kadar yaklaşık 1 haftadır böyle
Eymen14 pandemibebegi Ben Balıkesir’de oturuyorum buralar da sıcak normal takım giydiriyorum bazen sıcaklıklıyor arada nefes alsın vücudu diye çıkarıyorum üstünü
ikiKudurukAnnesi pandemibebegi benim evim 23 derece ben mevsimlik uzun kollu ama ince tişört altına da yine ince bir pijama ama sizin ev sıcakmış kısa kollu ve altına tayt giydirebilirsin soguk olması alışkın olmadığı içindir alışınca düzelir diye düşünüyorum
Gamze43 pandemibebegi 26n27 derecede sadece zıbın yazıyor internette üsüdüğünğ kolundan bacağından anlayamazsın cünkü en son kan dolasımı oraları olduğu için yaz kış soğuk olur en garanti ateş ölçer 36.5 en ideal 36 35.5 falansa üsüyordur 36.8 falan cıkarsa sıcak geliyordur
pandemibebegi Herhangibiranne Ay valla kafayı yiyeceğim niye buz gibi oluyor bu çocuğun kolları bacakları 🤦
Reyna pandemibebegi bazenn oluyor ama çoğunlukla hayır ama üşüdüğü göğsünden sırtından belli olur zaten koldan bacaktan değil
pandemibebegi Reyna Anladım sırtı genelde sıcks oluyor kısa kollu giydirdiğimde sonra bakıyorum soğumuş terleyince mi soğuyor acaba
pandemibebegi ikiKudurukAnnesi Evet bu da mantıklı geldi belki de alışkın olmadığı içindir ama anne yüreği hasta edeceğim diye korkuyorum 😔 çok teşekkürler 🌺
ikiKudurukAnnesi pandemibebegi bende kışın altına kilotlu çorap üstüne pijama giydiriyordum şimdi ince pijama giydirince bacakları soguk oluyor ama dedigim gibi alışkın olmadıkları için bence inşallah hasta olmazlar 😂
Defnemm22 pandemibebegi bu havada hasta olacağını sanmıyorum benim doktorum soğuktan korkma mikroptan kork derdi ayrıca terlerse hasta olma ihtimali daha büyük sen askılı zıbın üstünede uzun kollu tshirt giydir bence
Eymen14 pandemibebegi Bebeğim küvezde kalmıştı 26 derece küvez derecesiydi 22 23 ideal sıcaklık demişti doktor
Ultraslan40 Ankara’dayım, gün içinde kısa kollu ve şort takım giyiyor, uykuya geçmeye yakın uzunları çekiyorum. Burada iki mevsim var resmen.☺️
pandemibebegi Ultraslan40 Aaa Ankara daha da serindir eviniz kaç derece acaba ? Ben de öyle yapayım diyorum gündüz kısa kollu akşam uzun ama gündüz bile aklıma takılıyor dhaa erken mi acaba diye
Ayalayay Ultraslan40 kaç aylık bebeğiniz ve eviniz kaç derece . Biz de mi geçsek kısaya acaba ya 26 derece bizim
pandemibebegi Eymen14 Evet doğalgaz yanarken ne güzel 23 derece falan yapıyorduk şimdi sıcaklar basınca böyle oldu