Kızlar hamileyken mr a girmel zorunda kaldm.asırı kötü gece uyutmayan ağrım vardı.Doktor bişey olmaz bnde girdim dedi.Mr da yavrm sesten dolayı içimde asırı döndü tekme falan attı.cok üzüldüm sonra girdiğim için ama iş işten gecmişti.Şükür bebeğim sağlıklı ama asırı huysuz doğduğundan beri kolikti..10 aylık olduk şu anki haline şükür ama..Acaba anne karnında travma falan mı yaşattm diye cok üzülüyorm..uzun süre cokca ağladı su andada bana yapışık bi bebek..acaba travmamı yasattm diye kafama cok takıyorum :(