gokcetugce Arkadaşlar kızım 9 aylık kan tahlillerimi yaptırıp diyetisyen eşliğinde diyete başladım 3 ana öğün 4 ara öpün tüketiyorum biraz kaçamak yapıp 2 haftada 1 kg yağdan verdim keşke kaçamak yapmasaydım . Pazrtesi hiç kaçamak yapmadan tekrar başlıyorum sizinle paylaşmak istiyorum ama diyetimin en önemli kuralı sabah 9.30 olmadan kahvaltıyı yapmak gece ne kadar sık uyansamda 8.30 da kalkıyorum günde yarım saat yürüyüş yapıyorum telefondan adım sayarım var 4000 adıma denk geliyor gece yatış saatine göre diğer öğünleri ayarlıyorum isterseniz menümü paylaşabilirim
karalim gokcetugce ya yok canım tabi ki paylaşın da 😁diyetisyen yağ kas oranına göre liste vermiştir diye dedim Yoksa paylaşın tabi lütfen yanlış anladınız 😘
gokcetugce Şimdi burda tartışma çıksın istemiyorum Instagram kullanıcı adım cunkuyasamakguzel isterseniz mesaj atın isteyene yollayayım resim olarak