Rabiashn 10 gune kadar normal diyorlar ama siz bebeginizi iyi gozlemleyin. Anne sutu aldigi icin kakanin geç birikmesi sebebiyle geç yapmasi baska sey, kabiz olmasi baska sey. Oglum kabiz oldu 4 tane kati kaka parcasi barsaklarini tikamis 2 haftalikti, 7. Gunde doktorumuzun yonlendirmesi ile lavman yaptik. Siz doktorunuza bir danisin ve bebeginizi iyi gozlemleyin. Geç yapabilir gercekten illa ki kabiz demek degil hemen endise yapmaya gerek yok ama kabizsa da mudahale edilmesi lazim. Kabizsa zaten susturamazsiniz morarana kadar aglar surekli ikinir cok caresiz oldugunu hissedersiniz ve susturamazsiniz. Eger gun icinde ara ara aglayip ara ara susuyorsa kabiz olmayabilir.