Alpaybus anlıyorum ben sizi. Amabir çok kişi emzirirken yaptırdı en azından kısa vadede bir problem olmadı, umuyorum uzun vadede olmaz. Endişelenmekte de haklısınız da asla haksızsınız diyemem ben de bir anneyim. Ama ben şunu demek istiyorum inşallah planlanan gibi giderse aşısız insan kalmayacak bir kaç aya kesecekseniz bilemem ama devam ederseniz eninde sonunda emzirirken olmuş olacaksınız onu demek istiyorum hem belki de faydalı olur. Kendi adıma ben emzirirken yaptırmadığıma pişmanım