Tugbaa058 2 buçuk aylıkken aynı sorunları yaşadım asla uyumuyor emmiyor sürekli ağlıyor fln derken post açtım çoğu atak dönemi sabret geçecek ddi atak dönemi 34 gün sürermiş saydım 4 ayı tamamlanmasına yakın yavaş yavaş düzelmeye başladı şimdi 4+17yiz uykusu gelse de asla uyumak istemezdi çok zor hoplaya zıplaya uyutırdum kan ter içinde, bi haftadır fln maks. 3 dk inat ediyor sonra dalıyor huysuzluğu da azaldı oyun halısına koymaya başladım uzun süre uyanık kalınca uyku süresi uzuyor 2 saat uyanık tutarsam 1 saat uyuyor ama destekle yani kıpırdarsa tekrar sallamak zorunda kalıyorum buna da şükür ben de geçmez sandım ama geçiyor sabret 🤗